מילה עלי

michal-profile-pic

הי זו מיכל. אני מבשלת וכותבת, כותבת ומבשלת. מבלה את רוב זמני במטבח או מול המחשב, שם נולד ומתועד האוכל שלי אותו אתם יכולים לפגוש בספרים שלי, ברשתות החברתיות וגם כאן, בבלוג.

אני לא שפית. לא למדתי בישול באופן מקצועי ולא עבדתי במסעדות. אין לי חיבור מסחרי עם חברות וגופים בעולם האוכל. תמיד הייתי ונשארתי בשלנית חובבת עם המון שעות מטבח, משתדלת לחלוק את האהבה שלי לאוכל אמיתי וטוב, עשוי במחשבה ובסבלנות מחומרים עונתיים משובחים, עם חברים, משפחה וכל מי ששותף לחיבה ולסקרנות למטבחים, שווקים, גידולים, תהליכי שימור ובישול מסורתיים וביסים עזי טעמים.

הספרים שלי (טעמים ראשונים, ארוחת ילדים, בואו לאכול, ובלדי) וגם הבלוג הזה הם הזדמנות בשבילי להכניס אתכם אל המטבח שלי. לתת לכם לטעום ממנו ולקחת אתכם את מה שתאהבו, לפרש, לאלתר, לכווץ ולהרחיב עד שיתאים בדיוק לכם וליקיריכם.

בעניין הצילומים – זו אני שמצלמת, הרגל שנולד מצורך והפך עם הזמן לעוד דרך להעביר לכם את המחשבות שלי על אוכל. לרוב, כשאני לא מטיילת בארץ ובעולם, אני מצלמת בבית שלי: במטבח, בחצר, בערוגת הירקות או סביב השולחן המשפחתי. באור יום טבעי, ללא עזרים, איבזורים ועיצובים מיותרים.

אשמח לראות ולשמוע מה אהבתם, מה הכנתם, מה סקרן אתכם. מוזמנים להשאיר תגובה או שאלה אם יש.